23 Kasım 2014 Pazar

TOPLU KONUTLAR – TOWER BLOCK



2012 İngiltere yapımı gerilim, aksiyon fortmatında izlenilebilecek güzel bir film.Uluslararası film sitesi olan IMDB' den aldığı puan beş virgül dokuz olmuştur. Bakarsınız ama görmemezlikten gelirsiniz. İşitirsiniz ama duymamazlıktan gelirsiniz. Farkındasınızdır ama bilmemezlikten gelirsiniz. Tüm bunların toplamında elde ettiğiniz tek şey ölüm.Son yıllarda sıkça karşılaştığımız tek mekan filmlerinden birisiyle daha karşı karşıyayız. Hikaye olarak aslında oldukça başarılı buldum ve diğer yorum yapan arkadaşların aksine ben izlerken keyif aldım diyebilirim. Tabi ki eksileri hissedilir derecede fazlaydı lakin zaten bu kadar geri planda kalmış bir yapımdan mucizeler beklemek de pek doğru olmazdı zannediyorum. Gizemli atmosferi finale kadar korumayı başarabilselerdi şayet ( Yaşadıkları kaosun sebebini çok erken farkettiler ) eminim daha kaliteli bir film olabilirdi. Oyuncu performanslarının da beni çok tatmin ettiğini söyleyemem. Zaten tanıdığım ve daha önce izlediğim isimler değildi. Kurtis’ in zıpırlığı ve asi karakteri zaman zaman sinir bozucu olsa da tuhaf mimikleriyle beni güldürmeyi başardı.Sonuç itibariyle kötü bir filmdi diyemem. Korku filmlerini gayet iyi başaran İngiliz’ ler ne yazık ki diğer türlerde pek etkili olamıyorlar. Sıkılmadan izledim. Bu harikulade başarılı bir filmi izlememek tabiki de büyük bir eksikliktir diye düşünüyoruz ve sizlere bu muhteşem filmi www.kiyakfilm.com un siz sinemaseverlere sunduğu ayrıcalıklardan faydalanarak keyifle ve HD görüntü kalitesinde izleyebilirsiniz. Filmin en kıyak adresi www.kiyakfilm.com iyi seyirler diler..





Tür: Aksiyon, Filim 2012, Gerilim, Gerilim-Psikoloji
Yapım: 2012 İngiltere
IMDB Puanı: 5.9
Yönetmen: James Nunn, Ronnie Thompson
Oyuncular: Jack O'Connell , Ralph Brown , Steven Cree , Nabil Elouahabi , Sheridan Smith Senaryo : James Moran Yapımcı : James Harris , Mark Lane

http://kiyakfilm.com/hd-izle/toplu-konutlar-tower-block/


Etiketler: , , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa